În echipa noastră veți găsi oportunități de a continua cariera profesională într-un mediu de muncă dinamic și provocator în care competența, calitatea, pasiunea și creativitatea joacă un rol important. De asemenea, ai șansa de a dezvolta în continuare abilitățile profesionale și posibilitatea reală de a investi în viitorul tău prin participarea la diverse proiecte. Oferim: • Număr de telefon mobil corporativ • Pachet social complet • Program de muncă: Luni-Vineri; 8.00-17.00 sau 9:00-18:00 • Pauză de masă 1 oră • Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv Cerințe: • Întocmirea documentelor primare și realizarea activității de evidență • Gestionarea activităților comerciale • Întocmirea documentelor de lucru pentru prezentarea rapoartelor către conducere • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows, Power Point, Excel) • Abilități de comunicare verbală și scrisă în limba română și rusă • Atitudine pozitivă Calități personale: • Orientare spre rezultat, dorință de a influența asupra nivelului remunerării • Rezistență la stres • Orientare către client • Energic, responsabil, organizat, comunicabil Expediază CV-ul cu menționarea postului dorit la: hr@paymaster.md sau apelează la nr. tel. 068544755.