Cererea dvs. a fost trimisă cu succes!

Continuă

FAQ - PERSOANE FIZICE

PLĂȚI ONLINE

ÎNCERC SĂ MĂ ÎNREGISTREZ PE SITE-UL MYRUNPAY.COM DAR SISTEMUL SPUNE CĂ ACEST NUMĂR DEJA ESTE ÎNREGISTRAT.

Cel mai probabil că atunci când ați efectuat plăți la terminalele de plată RunPay, pe numărul Dvs. a fost creat automat portmoneu electronic RunPayMDL. Alegeți opțiunea ”Recuperarea Parolei”, și veți primi pe telefon parola de singură folosință pentru logare în portmoneu.

MI-AM SCHIMBAT NUMĂRUL DE TELEFON. CUM POT TRANSFERA SOLDUL DE PE NUMĂRUL VECHI PE CEL NOU?

Este necesar să parcurgeți următorii pași: deschideți portmoneu electronic pe numărul nou, la oficiul central RunPay identificați portmoneul nou creat și depuneți cerere de transfer a soldului și de lichidare a portmoneului pe numărul de telefon vechi.

CUM RETRAG BANII CASH DIN PORTMONEUL ELECTRONIC RUNPAY?

Dacă încă nu ați identificat portmoneul electronic, trebuie să treceți procedura de identificare. Adresați-vă la unul din punctele RunPay de retragere a mijloacelor bănești . La efectuarea retragerii este necesar să dețineți buletinul în original și telefonul mobil pe care va fi transmis codul de securitate. La retragere se percepe comisionul conform tarifelor.

DORESC SĂ MĂ IDENTIFIC. TREBUIE SĂ VIN LA CHIȘINĂU?

Nu este necesar să veniți la oficiul central. Puteți trece procedura identificării la una din reprezentanțele noastre (Bălți sau Comrat), sau să telefonați la Serviciul Suport clientelă pentru a solicita identificarea în orașul/satul Dvs și unul din reprezentanții RunPay se vor deplasa în localitatea în care vă aflați.

AM PIERDUT TELEFONUL, TREBUIE SĂ BLOCHEZ PORTMONEUL ELECTRONIC?

Portmoneele electronice sunt alternative cardurilor bancare. În cazul pierderii telefonului, telefonați imediat la Serviciul Suport și solicitați blocarea portmoneului electronic.

AM GREȘIT PLATA PE PORTALUL MYRUNPAY, CUM POATE FI CORECTATĂ?

Dacă ați greșit operatorul - operațiunea este ireversibilă. Dacă ați greșit codul de identificare pentru plată – este necesar să faceți legătura cu Serviciul Suport și să oferi următoarea informație - contul greșit, contul corect la care trebuie de efectuat plata, și să prezentați copia cecului de executare a plății.

CUM POT ALIMENTA PORTMONEUL RUNPAY MDL?

Puteți alimenta portmoneul RunPay prin intermediul terminalelor de plată RunPay, prin WebMoney , transfer bancar cât și primi transferuri P2P de pe un alt portmoneu RunPay.

PLĂȚI LA TERMINALE

CE POT FACE DACĂ TERMINALUL A CITIT GREȘIT BANCNOTA INTRODUSĂ?

În cazuri foarte rare, terminalul poate citi greșit nominalul bancnotei introduse. În acest caz, păstrați bonul și faceți o solicitare echipei suport la telefon sau prin poșta electronică support@paymaster.md anexând bonul cu descriere detaliată. Dacă la momentul încasării terminalului va fi depistat surplus de bani, vă va fi restituită diferența din suma introdusă.

ÎN CÂT TIMP DUPĂ SUPLINIRE BANII AJUNG PE CONT?

Operatorii primesc imediat informația despre suplinirea Dvs. Majoritatea operatorilor, imediat reflectă această sumă în balanța Dvs. În cazul operatorilor mici (locali), suplinirea Dvs. poate fi reflectată în sistemul operatorului cu întârziere.

LA SUPLINIRE, AM COMIS O EROARE LA INTRODUCEREA DATELOR/ AM GREȘIT OPERATORUL. CUM PROCEDEZ?

Păstrați bonul! Faceți legătură cu Serviciul Suport clientelă RunPay prin telefon, email sau prin rețeaua socială Facebook. În unele cazuri, poate fi necesară cererea Dvs. depusă la sediul central sau la una din reprezentanțele RunPay. Plata poate fi anulată dacă sunt respectați termenii de sesizare, dacă suma plății efectuate sau o parte din aceasta nu este folosită de persoana ale cărei date au fost întroduse în mod eronat, precum și dacă rechizite diferă cu 1-3 caractere.

AM EFECTUAT PLATA, AM PRIMIT BONUL, DAR BANII NU AU AJUNS ÎN CONT. CUM PROCEDEZ?

Păstrați bonul! Verificați după bonul fiscal serviciile achitate și numărul contului suplinit- în cazul în care ați comis greșeală citiți punctul 3. Faceți legătură cu echipa suport clientelă RunPay prin telefon, email sau prin rețeaua socială Facebook și comunicați toate detaliile. Operatorul va verifica la ce etapă a fost blocată tranzacția și vă va ajuta să recuperați banii.

TERMINALELE NU ELIBEREAZĂ REST. UNDE-S BANII?

Cu RunPay, banii Dvs nu se pierd, indiferent de cât timp în urmă ați achitat prin terminalele noastre. La finisarea suplinirii, pe terminal apare opțiunea de a transfera restul pe portmoneul Dvs. RunPay care se creează automat. Accesați site-ul www.myrunpay.com, introduceți numărul de telefon și tastați ”recuperează parola”. Prin SMS veți primi un cod de unică folosință pentru logare și veți putea folosi banii pentru a achita peste 250 servicii online sau retrage banii la una din reprezentanțele noastre.

POT SĂ MĂ LOGHEZ PE PORTMONEUL RUNPAY DE PE TERMINAL?

La momentul de față nu este disponibilă logarea prin terminal. Pentru comoditatea Dvs. accesați portalul de plăți www.myrunpay.com pentru a utiliza banii din portmoneul electronic RunPayMDL.

AM AJUNS LA O LOCAȚIE RUNPAY INDICATĂ PE HARTĂ, DAR NU VĂD NICI UN TERMINAL.

Sistemul de plăți RunPay oferă 2 tipuri de terminale. Primele – sunt stații de plată self-service, la care puteți achita serviciile de sinestătător. Majoritatea acestor terminale sunt amplasate în orașe, în centre comerciale și la stații PECO. Al doilea tip de terminale sunt moderate de casierul magazinului, care va parcurge toate etapele de achitare, iar Dvs. vă rămâne doar să îi oferiți facturile de plată și suma necesară. Dacă nu vedeți un terminal RunPay, întrebați casierul despre posibilitatea de plată la terminal.

AM ACHITAT, DAR TERMINALUL NU A ELIBERAT BON FISCAL. CUM ÎL POT PRIMI?

Pentru a solicita copia bonului în format electronic, luați legatura, în aceeași zi, cu echipa suport clientelă RunPay prin telefon, email sau prin rețeaua socială Facebook și comunicați toate detaliile (ce servicii ați achitat, numărul contului, ora achitării, adresa unde s-a efectuat plata).

FAQ - BUSINESS

ÎNCASARE PLĂȚI

CARE ESTE PREȚUL PENTRU CONECTAREA LA SISTEMUL RUNPAY?

Conectarea la serviciul de încasare a plăților diferă în dependență de domeniul de activitate a companiei, cecul mediu și numărul de clienți. Această taxă se achită doar odată și vă asigură conectarea pe 3 direcții: la portalul de plăți online, la terminalele de auto-deservire și la terminalele de plată cu casier situate în peste 2000 locații din toată țara. Comisionul se va percepe pentru fiecare încasare. Mărimea acestuia, la fel depinde de tipul și cifra de afaceri.

DE PE CINE SE PERCEPE COMISIONUL PENTRU PLĂȚI?

Comisionul pentru încasarea plăților poate fi perceput de pe operator, de pe clienți sau poate fi combinat. RunPay recomandă ca comisionul să fie perceput de pe Dvs, astfel încât clienții pot achita cu 0% comision pe toată rețeaua RunPay.

PRIN CE MODALITĂȚI CLIENȚII MEI POT ACHITA PENTRU SERVICII?

Sistemul de plăți RunPay servește mai multe instrumente de plată – cash la terminalele de plată, portmonee și monede electronice (RunPayMDL, WebMoney) pentru portalul de plăți www.myrunpay.com.

CE ACOPERIRE ARE SISTEMUL DE PLĂȚI RUNPAY?

RunPay este cel mai mare sistem de plăți din Moldova. Rețea de terminale numără peste 2000 unități de plată situate cât în orașele mari, atât și în 90% din satele Moldovei. Portalul de plăți online www.myrunpay.com , la fel asigură achitarea serviciilor de pe tot teritoriul țării și a utilizatorilor din roaming.

ÎN CÂT TIMP PRIMESC PE CONT BANII ACHITAȚI DE CLIENȚI?

În dependență de volumul încasărilor efectuate prin sistemul nostru de plăți,transferul se efectuează de două ori pe săptămână la o dată pe lună.

CARE ESTE PROCEDURA DE CONECTARE?

Expediați o solicitare online, pe email sau la numărul de telefon 061114419. Specialistul vă va propune una din opțiunile de conectare: online (cu acces direct la serverul și baza de date a Dvs) și offline (fără acces la baza de date a Dvs. și informarea privind încasarea plăților prin email). Veți completa o anchetă cu datele care le va introduce clientul pentru identificare în sistemul Dvs. și veți fi conectat la sistem în decurs de 3-14 zile lucrătoare.

INSTALARE TERMINALE

SUNT AGENT ECONOMIC ÎN SAT, DEȚIN UN MAGAZIN ALIMENTAR. POT ÎNCASA PLĂȚI PENTRU RUNPAY?

Compania RunPay deține mai multe tipuri de terminale. Terminalele recomandate în cazul Dvs. sunt cele de tip POS, care sunt operate chiar de casierul din magazinul Dvs. Terminalul are o interfață ușor de utilizat, iar specialiștii noștri vor instrui permanent casierii magazinului pentru efectuarea operațiunilor.

DEȚIN UN SPAȚIU COMERCIAL ȘI DORESC INSTALAREA UNUI TERMINAL. CARE ESTE PROCEDURA?

Depuneți o solicitare prin formular, email sau numărul de telefon 068460008. Specialiștii noștri vor analiza locația și vă vor oferi una din opțiuni: terminal cu 2 monitoare self-service, terminal self-service sau terminal POS – operat de casierul Dvs.

CE CHELTUIELI VOI AVEA ÎN CAZUL ÎN CARE VOI INSTALA UN TERMINAL RUNPAY?

RunPay vă ajută să dezvoltați afacerea! Nu veți avea cheltuieli, ba chiar mai mult, veți câștiga: venituri suplimentare prin comisioane de încasare sau arenda spațiului, mărirea volumului de vânzări din numărul persoanelor care vin să achite la terminal.

DEȚIN STAȚII DE PLATĂ, POT INSTALA SOFTUL DE PRIMIRE A PLĂȚILOR RUNPAY?

Puteți instala softul RunPay de procesare a plăților. Pentru a lua cunoștință cu toate condițiile și parametrii tehnici, contactați specialiștii noștri la numărul 068460008.

POT SĂ FAC PUBLICITATE PE TERMINALELE RUNPAY FĂRĂ A FI CONECTAT LA SISTEMUL DE PLĂȚI RUNPAY?

Puteți plasa publicitate pe terminalele RunPay indiferent dacă sunteți conectat la sistem sau nu. Pentru detalii contactați specialiștii noștri la numărul de telefon 061114419 sau depuneți o cerere accesând pagina https://runpay.md/promovare/

Ai nevoie de ajutor? Contactează echipa Support: 022-855-888

Sistemul de plăți al companiei Paymaster SRL (RunPay) – este un sistem de plăți on-line, accesibil și comod de utilizat, conceput pentru clienții care doresc să achite o gamă largă de servicii de pe piața Republicii Moldova.

© 2019 All rights reserved